Friday, April 17, 2009

LA and Back In One Night!

I AM SO WIRED! I just got home from LA at 9:19AM this morning. I've yet to sleep because I drank a 5 Hour Energy Drink before heading back to SD. This shit really works...

Anyways, my so called "break" from LA lasted only a mere 4 days! HAHA Since I was so productive all week I thought I deserved to go. I mean it was for the Britney Spears Circus Tour After Party, plus Trung was in town from the Bay, I still needed to redeem myself from the last Stone Rose event, we also had a secret after-after party spot in the Hills, and lots of people were coming out. What can I say, I couldn't resist!

It was a totally spontaneous trip. Luckily I persuaded Lovelyn to come up with me even though she had work at 8:30AM this morning. But I promised her that I'd get her back to SD in time for work if she came... We're crazy, I know! But you only live once so f**k it! Shout out to Danny aka Ddubs at Alphanumeric for the button up!

CLICK HERE to view pictures from our crazy night!

Pre-Partying at the Condo! Where are the red cups? HAHA
Partner in Crime: Anthony x Mark
Stone Rose at the Sofitel Hotel was packed full of beautiful people. Thanks Doug (the Collective) for taking care of us as always. We appreciate it! We ran into a few celebrities there like Cedric the Entertainer, Kelly Rolland, John Legend, and Brandy. I am sure there were a few others we didn't catch but I don't think Britney was even there... Oh well!

Instead of dropping a ton of money on a round of shots for everyone, we decided to get a bottle of Crown Royal instead.
MelRey x TK
My Vietnamese brother from SF, Mr. Trung Tran (Set4Life)! Since he was in LA visiting for only 2 days, I had to come through to visit.
I heart Crown & Coke!
VIP
To another crazy night... Cheers!
Vanessa Valdez x TK x Karren
Anne Marie x Lovelyn x Twee
Is that? Wait...
Moesha aka Brandy! HAHA
TMers: Bri x Ro x Mel
The place was crackin'!
Trung x Luda (Crooks & Castles) x Lovelyn x TK
Trung is such an asshole! He doesn't drink so he just buys you drinks to get you fucked up! That isn't fun...
Ro x Chachy x Bri
Nick Diamond (Diamond Supply) loves the Asian ladies! HAHA
Hi!
Fun times!!! Is it time for the after after party yet!?
Finally, Alfredo and Sammie came hella late! HAHA
We didn't end up leaving it they turned on the lights... I was just happy I wasn't sleeping in the VIP again. HAHA

Time to head to the Hills for our secret after after party. Check out the view...
PARTY!!!
Melissa get off Butter Nuts (the dog)! HAHA
Sittin' on top of the world!
We were all chillin' and chit chatting in the kitchen looking for something to eat. We were all starving. We should have gotten food first and brought it up...
Nick Diamond x Karren ;)
Lovelyn x Trung ;)
Since we were all starving, we decided to head back down to Norms for a late night 5AM dinner. Look at the starving dead bodies! HAHA
Melissa x Lovelyn both rockin' my 10Deep gear...
FOOD!!!
Afterwards we all parted ways and headed back to the Condo. I wish the night ended their but it was back to SD! Lovelyn and Twee both knocked the f**k out...
Damn the sun is already up and I'm just passing Downtown LA. I dropped Twee off in Santa Ana, but I was starting to get super sleepy so I got a...
5 Hour Energy Drink! This is the reason why I'm still wide awake blogging... Its freakin' 11:29AM right now and I still haven't slept! WTF!?
Lovelyn made it work a bit late but its all good! It was a super spontaneously fun and wild night! Time to do it all over again in a few hours. I'm gonna try to sleep for 2 hours and go meet up with DJ Rygar, who just flew in from SF.

See you all at THIN/ONYX tonight! Don't forget to RSVP for the hosted Sushi and Sake bar from 9-10PM...

Secret Password: "Arigato Mr. Roboto!"

2 comments:

Loverrlyn said...

sooooooo fun!!! Glad i let u convince me to come! But really.. that pic of me and Trung is soooo fugly... me not him =P

meh meh. said...

you are out of your damn mind and i miss you all you guys.

-Party Baby.